Myyminen ei lopu koskaan
Myyntitarina rakennetaan yksilöllisesti räätälöiden jokaista projektia varten erikseen. Olennaista on aito ja yrityksennäköinen kertomus hurmata kohderyhmä. Jokaisessa projektissa korostuu laadukas ja haluttuun lopputulokseen tähtäävä, tavoitteellinen henkilökohtainen kontakti asiakkaaseen.
Toimialat
Myyntimestareiden palveluita käyttävät yritykset ovat ymmärtäneet henkilökohtaisen yhteydenpidon yhdeksi tärkeimmistä menestymisen resepteistä. Myyntimestarit esiintyvät projekteissa aina päämiehen nimissä ja päämiehen asettamia arvoja kunnoittaen.
Ymmärrys asiakassuhteen säilymisestä on synnyttänyt vuosikausia kestäneitä asiakassuhteita, joissa Myyntimestarit on valikoitunut parhaaksi kumppaniksi päämiehilleen.
Henkilökohtaisen yhteydenpidon merkitys luo kilpailuetua valtavirran siirtäessä myyntityötä koneellisten automaatioiden ja robotiikan hoidettavaksi.
Puhelin- ja markkinahaastattelut
Puhelimitse tehtävä kontaktointi on usein osa suurempaa markkinoinnin kokonaisuutta.
Myyntimestareiden ylivoimaisuus perustuu konkreettiseen myyntityössä onnistumiseen. Tärkein tehtävä on tuottaa suoraa myyntiä suoraviivaisesti.
Buukkauspalvelut
Asiakasyrityksiin on vaikeaa päästä keskustelemaan asiantuntijoiden ja päättäjien kanssa. Ulkoista asiakastapaamisten sopiminen oman yhtiön myyntihenkilöille Myyntimestareiden avulla.
Myyntimestareiden avulla luodaan yhteys ja avataan ovi tapaamiselle.
Buukkauspalvelu on tehokas osa kokonaisuutta silloin silloin, kun myytävä tuote tai palvelu edellyttää spesifiä erikoisosaamista ja asiantuntijuutta ostavan ja myyvän yrityksen välillä.
Promokampanjointi
Uuden tuotteen lanseeraus tai promoaminen puhelimitse on äärimmäisen tehokas tapa tavoittaa haluttu kohderyhmä. Esimerkiksi uuden myymälän lähiympäristöstä voidaan hankkia puhelinmarkkinoinnilla lyhyessä ajassa joukkoja tutustumaan avajaisiin.
Toimita kohdeyleisölle näytelähetys tuotteistasi ja jälkimarkkinoi tehokkaasti.
Promolähetysten vastaanottaneiden asiakkaiden kontaktointi on arvostettu huomionosoitus joka jättää positiivisen jäljen asiakkaalle.
Esimerkkejä puhelinmyynnin käytetyimmistä soveltamisaloista:
· Kustantajien tilaus- ja mediatilan myynti
· Sähköyhtiöiden sopimukset
· Ammattikirjojen ja sähköisten tuotteiden myynti yrityskohderyhmille
· Urheiluseurojen ja kuntosalien jäsenyydet