Asiakaspalvelu
Nykyaikainen asiakaspalvelu on ongelmanratkaisun lisäksi myyntityötä mitä suuremmassa määrin. Myyntimestarit on erikoistunut hankkimaan asiakaspalvelutilanteissa edustamalleen yritykselle lisämyyntiä tai lisäpalveluita samalla kertaa. Jokainen yhteydenotto tarjoaa lähes poikkeuksetta mahdollisuuden lisämyyntiin. Olennaista on etukäteen määritellä, miten lujittaa asiakaskokemusta kasvattamalla asiakaskohtaista ostoa.
SMS-lähetykset
Puhelinmarkkinointi on osa isompaa markkinoinnin kokonaisuutta, jossa rytmittyy useampi myyntikanava osaksi kokonaistarjoamaa. Myyntituloksia kasvattaa useimmiten yhdistelmä useampia markkinointikanavia. Myyntimestarit auttaa suunnittelemaan esimerkiksi puhelinmyynti ja mail- tai tekstiviestilähetykset yhdessä sovittavaksi kampanjakokonaisuudeksi. Olennaista on muistaa kuluttajille suunnattua suoramarkkinointia sitova markkinointilupia koskevat säädökset ja hyvä markkinointi tapa. Osoitehankinta kampanjointiin Myyntimestareiden kokonaispalveluun voidaan sisällyttää kohdennettujen asiakasrekistereiden hankintaa. Käytämme useita eri rekistereiden hankintaan erikoistuneita kumppaneita, joiden avulla kampanjat voidaan tehokkaasti ja taloudellisesti kohdentaa oikealla tavalla.
Suunnitteluapu
Vain hyvin suunniteltu projekti tuottaa toivotun tuloksen. Myyntimestareiden yksi ylivoimaisimipia etuja on satojen eri kampanjakokonaisuuksien kokemuksesta kertynyt tietotaito. Suunnitteluapu perustuu tuloksekkaiden kampanjoiden ideoinnista ja tehokkaimmasta mahdollisesta toteutuksesta. Avaintekijät onnistumiseen ovat huolellisesti valikoidut kohderyhmäsuunnitelmat, loppukäyttäjän lähtökohdista suunniteltu myyntitarina ja nopea, kilpailijoilta piilossa oivallettu reagointi markkinoiden muutoksiin. Puhelin toimii tuloksekkaimmin tuotteistamalla huolellisesti myytävä tuote tai palvelu helposti ostettavaksi ja nopeasti ymmärrettäväksi kokonaisuudeksi. Loppukäyttäjän on hahmotettava muutamassa sekunnissa mistä on kyse, mitä hyötyä hän ostamalla saa ja mitä hän itse omatoimisesti joutuu tekemään ostaakseen. Puhelinmyynti ei saa koskaan sisältää ulkoa opeteltua yhtenäistä puhetta, koska asiakas on aina eri tilanteessa. Jos hyöty pystytään tarkalla ennakkosuunnittelulla paketoimaan tiiviiksi kokonaisuudeksi jonka kuuntelemalla asiakas kokee itse hyötyvänsä, ollaan jo pitkällä.